Så var helgen över

Ja tiden går fort. Dagarna och veckorna springer förbi. 
I helgen har vi fått köpa ny diskmaskin. Det var stopp i avloppet i köket och diskmaskinen pajade. Lina och jag stog på fredags kvällen och handdiskade hur mkt som helst. 
De kom på fredagen och fixade stoppet men diskmaskinen var kaputt. 
Lördagen köpte vi en ny som Thomas och Tobias installerade. Härligt. 
Sen käkade vi middag med mamma. Potatisgratäng och snitsel/lövbiff.  Jonas var här och åt han med. 
(null)
Sen kollade vi in mello. Det var jätte mysigt att umgås. Musiken kom i andra hand. 😁
I morse vaknade jag med halsont och huvudvärk. En ny förkylning på gång. 
Inte så konstigt egentligen då det alltid är något barn som hostar och snorar på jobbet. Men jag hoppas detta går över fort. 
Jag var uppe och åt frukost men gick sen och la mig en timme till 😝😴
Vi var och veckohandlade också. Så vi har mat denna vecka. 
(null)
Jocke längtade efter jordgubbar. De doftade väldigt gott men jag smakade inte någon. Får se om det finns kvar i morgon, då ska jag smaka en. 😊
Jo vi har även dammsugit och torkat golven här hemma idag. Känns väldigt skönt att få det gjort. Speciellt när man inte känner sig pigg. ( som jag inte gjort på flera månader)
(null)
Denna vecka så har jag apt. Känns lite kämpigt med ännu en sen kväll. Men men får hoppas det blir ett bra möte. 
Ha en underbar vecka. 😘

Kommentera här: