Snörvel och host

Ja herre jösses vad min kropp får stå ut med. Förkylning på förkylning övertar hela mig. Det är inte många dagar som jag varit frisk den senaste tiden. 😫😫
I morse så kändes det ändå liiite bättre men huvudvärken satt hårt som attan. Under dagen så har det ändå varit ganska okej. Svårast och jobbigast har ju varit när jag böjer mig ner och plockar upp tex leksaker. Då dunkar huvudet som en bongotrumma och det gör super ont i bihålorna. Men jag överlevde 😝😝
Så morgondagen blir förhoppningsvis ännu bättre. 
(null)
Kvällen spenderades tillsammans med dotra i soffan. Blev inte så länge där utan la mig tidigt, dotra me. Vi är såna festprissar 🥳🥳🤣🤣
Jag hade sån lyx (som vanligt😜) när jag kom hem. Blev först hämtad på jobbet😍
Sen satt jag och underhöll dotra när hon lagade middag och sonen som gjorde en blåbärspaj. 🤩
Det enda jag gjorde fysiskt var att duka bordet. Sån lyx! ♥️♥️
(null)
Jag drömde om mormor härom natten. Det var väldigt länge sen jag gjorde det. Drömmen gav mig en bra känsla som jag vaknade med. Det tackar jag för 🥰
Nu ska jag se vad drömmarna har i bagaget åt mig 😴
Kram å hej. 
(null)

1 Jessica:

skriven

Vad mysigt med drömmar som ger bra känsla! Sjölv har jag drömt om hajar, någon mordhotar mig och annat obehag 🤔. Ser fram emot att träffas snart, det var så länge sedan 🧡❤🧡

2 Anette:

skriven

Underbart att drömma om bra saker 🧡🧡🧡

Kommentera här: