Söndag igen

Helgen har gått fort. Det har hunnits med lite grann 😁
I fredags slutade jag tidigt. Blev hämtad av dotra. 😊
Vi handlade lite och sen hämtade vi mamma. Vi fixade med smörgås tårtor till lördagen. Mums. 
Thomas skulle ut med jobbet så vi käkade själva hemma. 
(null)
Fick denna snap av Lina när Thomas gjort ordning sig för att åka. 
Jag måste hålla med henne. Han påminner lite om farsan på bilden. 😊

(null)
(null)
Dessa blommor stog på bordet när jag kom hem i fredags. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Lördagen blev det fullt hus här. Vi firade min och mammas födelsedag. Härligt med alla som kom 🥰
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
De lurviga monstren fick vara instängda. Vilket inte var så populärt 😁😁😁
(null)

(null)
Idag vaknade jag av regnet som smattrade mot fönster bläcket. Det är en dubbel känsla. 
Ena sidan: Mysig, lugnande och ligg-i-sängen-hela-dagen-känsla. 
Andra sidan: Depp. Gömma sig under täcket. Vill inte göra något alls. 
Vi var iallafall och handlade inför veckan. Känns någorlunda att ha lite i kylen, så det inte ekar helt tomt. 
Sen ska jag väl spendera dagen slappandes. Som det brukar bli om helgerna hos oss. 

Kommentera här: