Söndag och snö!! 😵😵

Ja idag var det riktigt snö oväder. Vi blev helt vita när vi var ute med hundarna. Inte roligt alls. Det som var varmt och kändes som vår, förra veckan. Var nu tillbaka till vinter och slask. 😫😫
Nä kom tillbaka snälla värme och vår. 

Igår så hade vi en härligt eftermiddag och kväll tillsammans. Vi var totalt 10 st med Haylie. 
(null)

(null)
Grillmästarna! 
(null)
(null)
Mamma som aldrig vill vara med på bild. Som jag måste lura varje gång 😁
(null)

(null)
I väntan på grillningen ska bli klar 😁
(null)
Super gott och väldigt trevligt. 
(null)

(null) (null)

(null)
(null)
Min smaskiga middag. Sååå gott med grillad kyckling, grillad majs och grillade champinjoner. 
(null)

(null)

(null)
Vi var hemma vid 23:30. Så det var bara att lägga sig direkt efter hemkomst. 
Idag har Lina och jag vart och handlat inför veckan. Skönt att ha allt hemma. Sen fixade vi en film eftermiddag. Såg en rolig romantiskt komedi. Så vi fick skratta lite. 
(null)
Nu ska jag in och färga min gråa motorväg 😜😜
I morgon börjar vardagen igen 🤩🥳

Kommentera här: