Latsidan

Oj nu var det länge sen jag uppdaterade här. Har varit lite mycket på sista tiden och jag har inte prioriterat att skriva direkt. 😊


Thomas jobbar borta och kommer hem i morgon kväll. Det har gått bra och barnen har varit hjälpsamma. Skönt att de är så stora. Tänk om vi skulle haft småbarn. 😱😱😱😱

Men då skulle de somna före mig och inte efter som det är nu. 😜

Jag har haft lyxen och blivit hämtad av Tobias från jobbet både igår och idag. Lite skillnad i tid!! 
Pontus och Jesper har fixat middagen både igår och idag. Så skönt!! 
Lina och jag tog en promenad med hundarna. Jag trodde vi varit borta 20 min men det var det dubbla, 40 min. Det kändes väldigt bra. 😊

Idag har jag haft två diabetes barn att hjälpa. Den andra resursen var sjuk. Jag ska ha båda även i morgon. Det har gått bra idag bara lite mer spring mellan då de går en bit ifrån varandra😋 

Men som sagt allt går!! 

Nu är det sova som gäller. 
I morgon kväll så ska Pontus o jag på riskettan kurs!!! 
Hoppas det inte blir långtråkigt så vi somnar. Hehe. 
Puss o kram 

1 Jessica R:

skriven

Vad kul att ni ska gå riskettan! Det kommer gå bra. Som du skrev tidigare... allt går 😉.
Ha en mysig dag så syns vi snart ❤

Kommentera här: