Ännu en solig dag ☀️

Idag var det en lugn förmiddag. Jag passade på att sno ihop brödet jag fick i julklapp av Emma. Protein bröd. Får se hur det smakar i morgon bitti 😁
(null)
Det var sen födelsedags grillning hos Matte. Vi hade köpt ett mini kivi-träd och en flaska mousserande sen hade vi köpt lite olika saker med flamingo på. Bara för skojs skull. 😁😁
(null)

(null)

(null)
Jätte mysigt firande. ☀️🤩
Mats barn med deras familjer kom också. Det var länge sen jag träffade dem så det var skoj. 
Jag satt med solen i ansiktet hela tiden så jag hoppas det kanske kommer några fräknar 😊
Idag så blev det pasta sallad med köttbullar. Samt pasta och falukorv. Inte världens godaste men det duger och alla äter det 😛
I morgon är det jobb igen! Men solen ska visst inte vara så närvarande i veckan utan regn istället. Vi får hoppas att de har fel 😄
(null)
På tisdag är det mammografi som gäller. Lina och jag har ju tänkt strosa lite i stan efteråt. Då hoppas jag att det är fint väder😎😎
Kram å hej från en förhoppningsvis fräknig tjej 🤩

Kommentera här: