Härlig helg

Helgen har varit helt underbar. Så otroligt skönt att vara på landet tillsammans med Morsan, Jessica o grabbarna och min familj. 
Solat och badat. Ätit massa gott och drack även lite jäger. 🤩
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Det var en massa små fiskar uppspolade, döda på stranden. Det var obehagligt. Sen hörde jag att det var för varmt i vattnet så fiskarna inte får något syre 😩
(null)

(null)
(null)

(null)
Vattnet var så otroligt varmt och skönt. Runt 26-27 grader stog termometern på. Lovely!!!! 
(null)

(null)
En massa äpplen var det på trädet. Får se om de mognar och vi hinner smaka dem😋
(null)
Ett härligt kvällsdopp med hundarna. 
(null)

(null)

(null)
Idag badade vi vid kärleksudden. Grabbarna hoppade som galna ner i vattnet. Jag dök för första gången på väldigt länge 😁😁
(null)

(null)
Sen packade vi ihop och åkte hemåt stor stan igen 😊
Nu har jag planerat för veckan och även handlat mat. Så ska jag bara fixa lunchen tills i morgon så är jag klar. 
(null)
Ha en underbar vecka 😍
Kram å hej från en gräsänka from i morgon 🤩🤩
1 Anette:

skriven

Skönt med massa trevligt sällskap och massa bad och att ni är i Hundby förstås... Ser FRA. Jag emot att ses igen 💓

Svar: 🌷
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: