Blev inte som jag tänkt

Nä dagen spenderades i sängen istället för på jobbet. 🥺😩
Jag var uppe i tid i morse, började dock med en värktablett, gjorde ordning mig och så. Trodde jag skulle klara av jobbet bara jag kom igång och självklart med hjälp av tabletten. 
Men där fick jag tji. 
Huvudvärken gick inte över och kroppen och knoppen sa tvär- nej. 
(null)
Det var bara att ringa jobbet och förklara läget. Kändes inte alls bra. 
Jag får så dåligt samvete när jag vet att det blir tajt för mina kollegor. Samt att jag varit sjuk flera gånger den senaste tiden. 🤒🤧
Men egentligen, vad kan jag göra. Det går inte att ta hand om andra när jag inte orkar ta hand om mig själv just nu. Jag bäddade ner mig i sängen igen och har sen sovit hela dagen. 
(null)
Nu sitter jag nerbäddad i fåtöljen och slö tittar på tv. 
Nä jag måste verkligen återfå mina krafter!! Nu får det vara slut på sjukdom. 
😷🤧🤒
1 Jess:

skriven

Oj det låter inte kul! Krya på dig ordentligt nu. ❤❤❤

Svar: 🥰
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: