Kallt idag

Det var närmare -9 grader i morse när jag vaknade. Längtade inte ut precis. Men när vi kom ut med hundarna så var det "bara" -6. Det var ändå skönt eftersom det inte blåste. 
(null)

(null)
Idag var första dagen som jag kände mig helt okej. Inte ont eller öm i magen. Inte lika trött i kroppen, som tidigare. Lite mer ork. 
Men jag vaknade med känslan av att inte vilja någonting. Bara ligga under täcket och gömma sig hela dagen. 
Inte den bästa känslan att ha. Jag låg kvar en stund och försökte få mina känslor och tankar mer glada o positiva. Lyckades väl inte helt med det, tyvärr. 🤔🤔
(null)
Lina och jag spenderade dagen tillsammans. Mös och pratade. Vi var nere i porten och kollade runt. Behövde lite småsaker som vi fixade. Käkade brunch där som var god, som vanligt 😁😁
(null)
Mina byxor gick sönder när vi kom hem 😢😢😢
Tur ändå att jag har ett par till, precis likadana. Men nu måste jag spara lite pengar så vi kan åka till gekås och köpa lite nya jeans. 🤩
Anette o mamma är nere hos Angelica nu. Hade ju varit väldigt roligt om vi hade haft möjlighet att följa med. Lina och jag prata om det tidigare. Men tyvärr så har vi precis varit sjuka och inga semesterdagar att ta ut nu😔då vi vill ha dem till sommaren förstås. 
Jag är lite kluven gällande mitt jobb. Jag har ju varit så inställd på att inte fortsätta. Att jag ska söka nytt till sommaren. Nu är jag inte lika säker längre. 😳
Vi får se hur det blir. Det är ju ett tag kvar innan jag behöver bestämma mig. Jag kollar ju lite på jobb då och då men har inte aktivt sökt något nytt. 
Time will tell!! 
Kram å hej från en tankfull tjej 🤔

Kommentera här: