Åh äntligen sol 😂

Jag älskar verkligen sol och värme. Tycker det är helt otroligt underbart att vi fortfarande har strålande sol och härlig sommar värme. 
Det är vi verkligen inte bortskämda med. Så jag tackar och tar emot! ☀️
Liiite jobbigt på jobbet då det inte finns någon som helst tillstymmelse till fläkt eller bris eller ac. 
Chefen kom med en stor fläkt i veckan, typ 1 meter i diameter. Men den låter som ett flygplan så de boende blir ju inte så glada. Det går inte att prata med den på. Lite som pest eller kolera att välja mellan. Värmen eller kunna prata. 😁😁 tyvärr så blir det inte så mycket skillnad i värmen. 
Men jag klagar inte!!!!! 😎😎
Igår skjutsade jag Lina till Farsta strand då hon skulle in på ett möte i stan. Jag åkte sen till Farsta och strosade runt i väntan på att åka och hämta henne i gullmars. 
Då jag inte är så van att köra där borta så fick jag ringa Anette för att få lite direktioner. Tack Anette! 😁
Men självklart missade jag avfarten till gullmars och fick köra in till Skanstull och vända där 🤣🤣
Hämtade dotra och sen hemåt. 😁
Jag hade ju tänkt mig en lugn förmiddag innan jag skulle till jobbet för ett kvällspass men så blev det icke. Men det här var roligare än att fixa hemma så det gjorde inget 😁😜
Idag var jag supertrött när jag vaknade i morse. Tur att jag var ledig! 😴
Var och handlade lite på morgonen med Jesper men sen har det varit ganska chill. Tvättat o fixat lite grann men också tagit det lugnt och umgåtts med mina barn. 
(null)
Kram å hej från underbara mej 😍

Kommentera här: