Jobbe lite

Idag var det jobb som stod på schemat. Jag fick skjuts av Thomas i morse. När vi nästan är framme så kommer jag på att jag glömt matlådan hemma😱😱😱😱😱😱😱
Ja ja inget att göra. Bara försöka kämpa på under dagen. 
Jag hade ändå tur att kunna få i mig lite mat vid omvårdnadsmåltiden med pensionärerna. 
När jag slutade, kl 15, så kom min käre man och hämtade mig. Han hade även med sig en kall monster samt en snickers. Sååå gulligt! 
Det e kärlek det 💖
Efter middagen så tog vi med oss mamma och våldgästade fam Alfredsson. 😁😁
(null)

(null)

(null)

(null)
Jesper var också med men tyvärr inte på bild idag 😜😜
I morgon har jag sovmorgon då jag inte börjar förrän kl 13. Härligt! Jag måste fixa reskassa. Det är lite för lång tid, 45 min, att gå dit i värmen. 
Nu är det dusch först som gäller sen sängen. 🤗
Kram å hej 😘

Kommentera här: