Sommardagar 💋

Den hĂ€r veckan har jag bara jobbat i tisdags och ska jobba helgen som kommer. Resten har jag varit ledig och bara njutit. 
Njutit av solen och vĂ€rmen đŸ’–â˜€ïž
Idag sĂ„ hade mamma och jag bestĂ€mt att vi skulle promenera till Lidl. De har ju veckans varor som börjar pĂ„ torsdagar. SĂ„ vi hade ett mĂ„l 😜
Joakim följde ocksĂ„ med. SĂ„ hĂ€rligt!!! Solen sken pĂ„ oss nĂ€stan hela tiden. Jag Ă€lskar ju det men bĂ„de Jocke och mamma vill ha lite mer skugga 😎
Men det var lite molnigt nĂ€r vi gick hem och det var faktiskt ganska skönt. 
Mamma hittade skor och jag hittade linne shorts (hoppas de passar) 
Vi tog vĂ€gen förbi godis affĂ€ren candys. Satt med dricka och glass och njöt av att vi Ă€r lediga. Mamma tog kaffe i vĂ€rmen. 😅
(null)

(null)
VĂ€l hemma igen sĂ„ tog vi en macka och pustade ut en stund. 
Mamma och jag promerade sen till Haninge centrum. Vi fixade lite saker som Tobias ska ha med sig utomlands. Gick runt och kollade lite pÄ nÄgot litet till gÄrdagens födelsedagsbarn(Anton)
Vi ska dit ikvĂ€ll pĂ„ kalas. 
Nu sitter jag i soffan och Ă€n en gĂ„ng njuter av min ledighet đŸ€©đŸ˜Ž
Samt njuter av en monster och en spisbrödmacka. Det e livet de 😁


(null)
Tog en skĂ€rmdump pĂ„ det jag gĂ„tt hittills idag. Ser lovande ut! 
Morsan! Idag har vi verkligen rört pĂ„ oss 😁 och dagen Ă€r Ă€nnu inte slut! KĂ€nns underbart. 
HĂ€r kommer nĂ„gra bilder frĂ„n i tisdags kvĂ€ll. Efter middagen sĂ„ Ă„kte vi till Anette en stund. Sen sĂ„ var vi sjĂ€lvklart hemma lagom till allsĂ„ngen pĂ„ Skansen pĂ„ tv:n. 😍
(null)

(null)

(null)

(null)
Kram Ă„ hej 💋
1 Lillasöster Jess:

skriven

Åh vad mysigt och bra med mycket promenader! 🧡

Svar: 😍
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: