Både midsommar och födelsedagar

Det var en härlig helg på landet. Vi firade både Haylies 2-årsdag och Ronnies 12-årsdag samt midsommarafton. En väldig massa härligt firande. 
Kör en liten fotomaraton. 
(null)

(null)
(null)
(null)
Den lilla räkan var inte med på så många bilder han. Det blir ändring på det tills nästa gång!! 
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
Skålade för en massa härliga saker! 
(null)

(null)

(null)
Det var lite regnskurar när det var dans runt stången. Men lite regn kan vi ta😁
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Vi fick upp en pressening så vi kunde sitta ute och äta. Dock så var det ganska lugnt med skurar men det var skönt att vi förberett oss ändå 😊
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)
Lilla monstret satt såklart på en stol senare på kvällen 🤩
(null)

(null)
Här är paret som körde duett!!!! 🎤🎼
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Vi tog en sväng förbi Marianne o Tommy på lördagskvällen. 
Härligt skratt och prat tillsammans. Både med kusin och kusinbarn 😍
(null)

(null)

(null)
(null)
Två sol-njutare!! 
Jag är så glad och tacksam över att alla mina barn var med och firade midsommar på landet. Så underbart att de vill komma ner med oss. 
Gjorde ett hopklipp från helgen på min lilla familj💖💖💖💖💖💖💖💖
(null)
Det har varit en helt underbar helg men mycket glädje och skratt. 
Jag älskar verkligen det!!!! 
Nu ska jag sova och drömma härligt sköna drömmar! 
Puss och godnatt 💋
1 Jennifer:

skriven

Det var så mysigt att få träffa er och man hade ont i revbenen av alla skratt! / Jennifer

Svar: 💖
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: