Första juni 😍

Fredag, juni, sol, värme, glädje, tacksamhet. Vad mer kan man begära? Så härligt! 
Dagen har gått fort och varit rolig. Jag slutade tidigare idag, då jag började tidigare i tisdags. Blev kännbart 😍
Thomas hämtade mig och vi handlade lite och var hemma långt innan jag egentligen skulle slutat. Det är lyx! 😁
Ringde och gratta mamma på namnsdagen också. Hon var på landet med Jessica o familj. De ska iväg på Gnesta dagen i morgon. Massa skräp som säljs. 😜 he he he 
Hoppas de har det trevligt!! 
Jag och Thomas ska på 30-års fest vi. Thomas jobbarkompis som fyller år. Blir lite annat än en vanlig lördag liksom. 🤪
(null)

(null)
Dessa väntade igår på att Lina skulle komma hem från Karlstad. Blev överlyckliga när hon väl kom hem. 🐾 
Nu ska här sovas och drömma härliga drömmar. Så när jag vaknar i morgon bitti så känner jag mig energifylld av allt härligt jag drömt om. 💖☀️🌟
Kram å hej 💓💗💓💗

Kommentera här: