Hunnit me mycket

Idag var vi uppe någorlunda tidigt. Jag hade lovat skjutsa Jesper till jobbet och han började åtta. 
Sen var vi iväg och handlade det vi ska ha med oss till landet. Så strax efter nio var vi hemma igen. Känns härligt. 
(null)
Så fina droppar! Det duggade lite lätt när vi var ute med hundarna i morse. 
(null)
(null)
Jag har nu fixat med tvätt, satt på ny tvätt. Ätit lunch. Tvättat av badrummet och duschat. Smörjde in med mig en ny hudkräm som jag köpte idag. 
(null)
Ångrar att jag inte provade den mer i affären. Det är inte min doft!! 
Cocos och vanilj. Nä inte min grej. Sitter nu i soffan och tycker att jag stinker cocos. Ska fråga om någon av mina brors-döttrar vill ha den istället. 
(null)
Jag har lite kvar att göra hemma ändå. Men det är så underbart skönt att vara ledig!!!!!  Så här kan jag ha det varje dag. Då skulle jag ha både ork och lust till att fixa och dona hemma (vilket jag inte har nu) 
Japp!! Nu beställer jag det! 🤩🤑
Jag är ledig med supermycket pengar på kontot hela tiden. Jag har en snygg komfortabel bil som jag kan ta mig vart jag vill med. Jag gör det som faller mig in för stunden. Kommer på och provar nya saker. Har kraft och energi och en massa glädje!! Super!! 😍
Nu är beställningen skickad! 🙏🏻
Ikväll blir det Hundby. Ska bli härligt att träffa familjen. Ser verkligen fram emot det! 
Nu ska här slås in presenter innan tvätten ropar på mig igen. 
Ha en underbar dag!!! 💋💋💋

Kommentera här: