Härlig fredag

Jobbade som sagt idag. Kändes väldigt okej. På rasten, när jag satte mig i fikarummet, så kände jag hur trött jag var. Så det var en välbehövlig paus 😁
På morgonen så fick jag så mycket kramar och så många: -jag har saknat dig! 
Så jag blev alldeles varm i hjärtat. Barn är verkligen så härliga och spontana. 
(null)

(null)
Efter jobbet så packade vi (Anette, Lina, jag o 3 hundar) in oss i bilen och åkte mot Vallentuna. 
Där käkade vi middag tillsammans med härliga människor😍😍
(null)

(null)

(null)
Tanken var egentligen att vi skulle sova kvar då hälften av familjen inte skulle vara hemma. Men så blev det inte den här gången. Hela familjen var hemma och vi fick nöjet att umgås med dem allihop! Härligt!!! 
(null)

(null)
Haylie hade lite böcker som vi kollade i. Hon ville läsa barna hedenhös medan jag fastnade för den här. 
(null)
Vilken rolig bok!! Intressant också. Smart sätt att förklara för barn. 
(null)
Jag kanske ska köpa den till mina barn 😜😜😜😜😜😜😜
Kvällen var härlig och jag längtade inte hem alls. 
Samtidigt som det är skönt att sova i sin egen säng samt att vakna upp hemma. 
Japp! Nu är det sovdags. 
Kram å hej från en Snipp-tjej 🤩

Kommentera här: