Efterlängtad fredag

Jag har varit så trött de senaste dagarna. Speciellt på morgonen. Inte roligt alls. Men jag tror mina ögon påverkas av all pollen just nu. Jag är inte allergisk men då mina ögon "spökat" de senaste 3 åren så är de extra känsliga för tillfället. Det kliar och känns lite svullna. Men absolut inte som jag har haft tidigare. Alltså så svullna och röda så jag behöver söka läkare. Får se om jag köper ögon droppar i morgon och försöker få bukt med det. 
(null)

(null)
Jag fick två fina blommor av mamma igår. Får se hur länge de står ut. Jag har ju tyvärr en förmåga att glömma bort mina blommor. De orkidéer jag har , de har liksom härdats. 😁
Men dessa är jättefina än så länge. 😜
(null)
Denna vecka har känts lite längre än vanligt. Kan det ha att göra med att vi haft kortveckor den senaste tiden? Så denna fredag är verkligen efterlängtad. 
Thomas hämtade mig från jobbet och så handlade vi lite till middagen. Så det blev runt 19 som vi åt. Lite sent men men så blir det ibland. 
(null)

(null)
Tänkte att jag äntligen ska bli ekonomiskt oberoende. Att jag kan göra en massa roligheter helt enkelt istället för alla måsten. 
Visualisera! 😊🤩😍
I morgon ska Anette och jag på promenad med hundarna. I stan. Något samarbete med agria och hundstallet. Blir spännande. 
(null)
Sen ska det bli picknick som Lina fixat. Hoppas på sol och värme. 
Nu ska här sovas och drömma storslagna drömmar om framtiden som ska förverkligas. 
Puss puss💰🛥🚘🧘🏻‍♀️☀️👑🏃🏻‍♀️💍🤑😍
1 Lillasöster:

skriven

Ja vi kan bli ekonomiskt oberoende tillsammans 💓❤💓 Ser fram emot all tid vi kan umgås då! 👐

2 Lillasöster:

skriven

Vi kan bli ekonomiskt oberoende tillsammans! Jag ser fram emot att hinna umgås mycket mer då! Puss&kram ❤💓❤

Kommentera här: