Gårdagen.

Efter jobbet så var vi och badade med hundarna. Jag hade tänkt att gå i och bada benen men ångrade mig när vi kom dit. Det blåste svinkallt och ingen sol på oss. Så nä. Bara hundar och grabbar som bada😁😁😁
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Idag e det torsdag och dotra kommer hem ikväll. Pratade med henne igår kväll. Verkar ha haft en massa att försöka få in på kort tid 😁
Ska bli skönt att ha henne hemma igen 😍
Ikväll har de öppet hus på jobbet. Men jag går min vanliga tid så jag är bara med en kort stund. Brukar bli så otroligt mycket folk så man får tränga sig fram. Kul för barnen och deras föräldrar men jag känner mig mest överflödig. 😁😁
(null)
Tyckte den här var lite rolig och lite träffande. Tankekraften är grunden till allt!! 
Ha en underbar torsdag💖💖💖

Kommentera här: