Mysig och solig helg

Så väldig skillnad det blir i mitt humör när det är soligt och vi är ute. 
Jag önskar verkligen att vi bodde i hus och kunde vara ute på tomten och bara vara. Nu blir det ju lite joxigare. Visst kommer vi ut men då känns det som att vi måste ha ett mål att gå till. Vi sätter oss ju inte ute på gården och fikar tex. 
Men idag hade vi lite picknick i Eskils-parken. 
Ett häng på Fb hade fixat brännboll som vi var och kolla på. 
Ringde mamma så hon kom också dit och mös med oss. Jesper och Joakim var med och spelade medan Lina, jag, mamma och Lexus softade på filten. 
(null)
Lina förvarnade ju inte så jag vet inte vilken min jag visar 😁 men det är ju absolut inte ett leende. 😄😄
I morse var vi förbi svärisarna och checka läget. Svärmor har varit lite krasslig men var nu piggare. 
Vi satt ute på deras baksida. Det är sol där hela dagen!! Så mysigt. ☀️
(null)
Veckan som kommer är även den en kort vecka. Det känns lyxigt. Får se vad vi hittar på då 😍
Vädret ska fortsätta vara så här härligt och varmt och det känns underbart❣️
(null)
Nu är det sovdags så jag e pigg och glad i morgon bitti. 
Just det. Tobias börjar sitt nya jobb i morgon. Spännande att höra hur han haft det i morgon eftermiddag. 🌟
God natt och dröm sött 😘

Kommentera här: