Strålande sol ☀️

Det är fortfarande härligt strålande väder. Jag älskar verkligen värmen!! Dock är morgonen fortfarande lite sval men kvällarna är ljumma 😁
I söndags så var vi ju ute och åt middag. Igår så ser vi på fb att de tagit kort och lagt ut på sin fb-sida 🤣🤣
Inte det bästa att göra enligt mig, då de inte ens frågat först. 
Men men spelar ingen roll egentligen för oss men tycker beteendet är lite konstigt. De verkade tyvärr inte så vana där. Kanske är nytt för dem. 
(null)
(null)
Den här var så otroligt bra och träffsäker. Detta tror jag verkligen på!  
Idag blev det bil till jobbet. Lina ska till huvudkontoret i Karlstad, så hon åker tåg. Hoppas hon har roligt och får lära sig lite nytt. 🤩😍
I morgon ska vi på utflykt hela dagen så jag behöver fixa matsäck idag. Vet dock inte vad jag ska ha med mig. Får ta en promenad efter middagen idag. Nu blir det jobb igen, rasten e slut. 
Kram kram 🤑🤪🤩😍

Kommentera här: