Tiden går fort

Oj oj vad dagarna springer iväg. Det känns ibland som att jag inte riktigt hänger med. 
Det har varit kortvecka, sååå skönt. 
I onsdags, efter jobbet, packade vi in oss i bilen och for MIT Hundby. 
Det var Lina, Pontus, Joakim, Mamma, jag och hundarna. 
(null)
Vädret har varit underbart soligt och härligt. Vi njöt som bara den på verandan och av varandras sällskap. 
(null)

(null) (null)

(null)

(null)
Kvällarna är fortfarande kyliga så då flyttade vi oss in. Spelade både plump och stopp. Skrattade mycket men hade också djupare samtal. 
(null)
Det var lite för kallt för ett dopp men Jocke gjorde en kärringtvätt iallafall 😁😁😁😁
Vi åkte hem på fredag eftermiddag. Skönt att vara ledig hemma också. 
Var en sväng förbi hos Alfredssons på lördagkvällen.  
(null)

(null)
Bus tjejerna var uppe hos dem över helgen. Så gosiga och gulliga. 
Både Joakim och Jesper lekte som sjutton med både dem och hundarna. 
(null)

(null)

(null)

(null)
En liten söt-sak som poserade framför kameran. 😍😍
(null)
Denna Donna spelade mest fotboll med killarna. Hade liksom inte tid att göra en pose 🤩🤩
Idag var Lina och jag ute på promenad med Lexus. Hade tänkt kolla gångvägen till mitt nya jobb. Men vi tog en skogsväg och virrade iväg åt fel håll. 😁 Men det gjorde absolut ingenting. Vi njöt av promenaden och Lexus tyckte nog också det var mysigt. 
Thomas hämtade upp oss och så åkte vi till svärisarna. Vi skulle låna Lasses fälgkors för att sätta fast några bultar. 
Thomas och Lasse fixar bilen medan Lina jag o Lexus börjar gå mot deras hus. 
Då kommer 2 collies lösa. De attackerar Lexus och hugger honom flera gånger. Vi blir helt överraskade. 
Kvinnan ropar bara på sina hundar men gör ingen ansats till att fånga in dem. Jag sparkar (tyvärr) bort båda hundarna och Lina gör samma sak. 
Det blev som tur var ingen skada men ändå. Det e inte ok att ha sina hundar lösa när du inte har koll på dem. 
Nä det var ingen rolig upplevelse. 
(null)
Vi tog en sväng ut till Nynäshamn på eftermiddagen. 
Såå härligt väder och en massa glada människor. Väldigt fina båtar också. 
(null)

(null)
Både Jesper, Joakim och Thomas var också med. 😍
(null)
Nu blir det snart mat. 
Solen ska fortsätta skina resten av veckan. Så härligt!!! 
Mindre roligt är ju att jag har soleksem på hela smalbenen. Så det är långbyxor som gäller för mig 😔😔
Jag hoppas det går bort inom några dagar. Det brukar det ju göra. Så jag hinner med att få lite färg på benen innan sommaren är slut 🤣
Kram å hej från en solig tjej ☀️
1 Anette :

skriven

Ååå allt låter härligt, förutom de 2 jävla hundarna då... De är såna som ger våra hundar dåligt rykte när de försvarar sig.. Skönt att det gick bra, men ni ska egentligen polisanmäla det..
Puss och kram

Kommentera här: