Välkommen Maj

Jag blir förundrad över att det redan är maj månad. Det känns som att jag inte riktigt hinner med. Att jag inte fyller mina dagar med viktiga saker utan mest bara förspiller dem. Känns lite dystert. 😔
Samtidigt så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Försöker se det positiva i mitt liv och må bra. Umgås med nära och kära. Försöker även stanna upp och njuta av nuet. Det går inte alltid att ignorera alla måsten fast jag skjuter upp dem ganska bra 😜
Idag vaknade jag tidigt och smög upp. Så nu har jag varit ensam i över en timme. 😵 det är inte vanligt. 
Skönt att vara ensam med mina tankar och funderingar. Har avnjutit frukost och har morgon-tv på i bakgrunden😊
Igår så kändes det mest som vi flängde fram och tillbaka hela dagen. 
Jag var med Thomas och tog prover på vc på morgonen. Fick vänta i över en timme 😱 
Vi bestämde att vi skulle göra egna landgångar till middag för att få det lite festligt. 
(null)

(null)
Min smarriga blev såhär: 
(null)
Sen tog Lina och jag en sväng till Rudan för att kolla läget. Vi var där ca 20 min innan vi kände oss nöjda och åkte hem. 😁
Tog det sen lugnt hemma resten av kvällen 🤩🤩
Idag regnar det och är murrigt väder. Vi får se vad den här dagen har att erbjuda. Puss o kram 😘🤗
1 Anette :

skriven

ÅÅÅ härligt med lite ensamtid i tysthet.. Jag var ute med hundarna vid 7 och har sedan dess bara suttit i soffan och frullat och myst med de håriga tjejerna <3
Tid för reflektion är viktigt!

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: