Alla Helgons dag

Igår så hade vi halloween firande på jobbet. Lite lagom mysigt. 😁
(null)

(null)
Barnen var jätteglada och tyckte det var roligt, vilket liksom var själva grejen 😜
Här hemma så har det varit lite upp o ner på dagarna. 
Jag har haft fruktansvärd huvudvärk från måndag till onsdag. Skitjobbigt. Men idag har jag sluppit den. Puh! 🤩
(null)
Såklart har grabbarna värmt min säng lagom till läggdags. 😁😁
I tisdags så åt vi middag tillsammans med Anette, Jessica och mamma. Köpte med oss Kina mat hem. 😋
Firade även med bubbel att mammas bekymmer är ur världen. Tyvärr så tycker jag inte om bubbel men jag firade med en monster istället 😛 funkade lika bra 😁
(null)
Sen skjutsade vi hem mamma o Jessica. Så det blev en lite senare kväll mot vad jag är van vid men det gjorde absolut ingenting då vi hade det superbra! 
Jag har haft samtal med chefen ang framtiden. Jag är väldigt kluven så jag känner mig lite förvirrad över hur jag ska göra och tänka. 🤯
Men jag ska försöka få tid till eftertanke och reflektion i helgen så blir jag kanske lite klarare i sinnet. 😊
(null)

(null)
Perfekt med mina hjärt-skålar!! 
Sen att de även börjat med skumtomtar är ju verkligen lycka. 😁
I morgon är det fredag!!!! Jippi! 
Jag bjöd in mamma på middag i morgon men jag vet fortfarande inte vad vi ska äta 🤣🤣😵
Bra va?? 
Men det löser sig i morgon😜
Nu ska jag sova 😘
Kram å hej från en splittrad tjej 🤑

Kommentera här: