Jajjamen 💖

Vi var ju ute och Ă„t i söndags kvĂ€ll. Barnen bjöd pĂ„ fars-dag middag. 😍
TyvĂ€rr sĂ„ var det inte ett stĂ€lle som vi kommer besöka igen. De glömde Pontus mat, vilket kan vara lĂ€tt hĂ€nt nĂ€r vi Ă€ndĂ„ var 8 pers. Men maten var sĂ„dĂ€r. Jag skulle fĂ„ extra grönsaker dĂ„ jag inte ville ha potatis till min lax men fick det ej. 
Sen vĂ€rsta strul vid betalningen. NĂ€ det var ingen hit 😔😔
(null)

(null)
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Min familj Ă€r inte superglada nĂ€r jag ska ta kort. DĂ€rav de speciella vinklarna, mĂ„ste ju smyga ibland 😀
(null)
Jag har ocksĂ„ smyg- börjat med julbelysning. KĂ€nns mysigt! Åt oxĂ„ pepparkakor idag đŸ€©
(null)
Jag har Ă€ven varit ute i god tid för att fixa present till min man som snart fyller Ă„r! 👏👏
PĂ„ torsdag ska jag pĂ„ kurs efter jobbet sĂ„ det blir en lĂ„ng dag. Men viktig kurs sĂ„ det e det vĂ€rt 😄
Thomas ska jobba borta resten av veckan. SĂ„ dĂ„ blir vi ensamma hemma. Eftersom bĂ„de Tobias o Pontus jobbar kvĂ€ll/natt och sen Ă€ven Thomas borta. DĂ„ Ă€r ju liksom halva styrkan borta. Men mamma ska kĂ€ka hĂ€r i morgon sĂ„ lite substitut Ă€ndĂ„ đŸ€ŁđŸ€Ł
NĂ€, dags att sova sĂ„ jag Ă€r pigg o glad i morgon. Puss o kram. 
Sov gott o dröm sött 😮😮😘

Kommentera hÀr: