November 🌟

Redan november alltså. 😵
Nåde härligt och skrämmande på samma gång. Snart är det nytt år och då blir man ett år äldre. Hua 😩
I går så firade vi halloween tillsammans hos fam Alfredsson. 
Jättemysigt att träffas allihop. Dock så saknades några men vi var ändå 22 st så det räckte ju till😝
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Alla hade med sig olika saker att äta så det blev ett hop plock av gott. 😍
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Min tallrik 😀
(null)
Jag hade bara lite svart runt ögonen men även lite rosa/grå i håret. Som inte syns på bilden såklart 🤣 
(null)

(null)
En liten busa som gillade gravstenen dvs chokladmoussen 😁
(null)

(null)

(null)
Självklart ska Jonas göra någon min eller liknande. 😄
(null)

(null)
Det blev en ganska tidig kväll för oss. Jag var trött och det var skönt att komma hem. 
Idag så blev det en skogspromenad med Anette, mamma, Lina och hundarna. 
(null)

(null)

(null) (null)
Jag ser verkligen ut som jag känner mig. Trött, yrslig och lättirriterad 😝
(null)

(null)
(null)

(null)
Lina fixade lite nya cupcakes!! 
Vi hade frosting kvar från igår. Mums! 
(null)

(null)
Nu ska det slappas framför tv:n 
Kram kram 😘

Kommentera här: