Back to work.

Det var en härlig känsla att komma tillbaka till jobbet. Sån otrolig energi jag får från alla barn. 😍
Dagen flöt på bra och jag kände mig pigg och alert hela dagen. 
Jag blev hämtad av barnen efter jobbet också. Bara det är väldigt lyxigt. 
(null)
Så här smarrig och onyttig var gårdagens kvälls fika 😁😁😁😁
Lina fixade middag medan jag, Tobias, Pontus och Jesper var sällskap. Så skönt att bara njuta och prata tillsammans. 💞
Efteråt så tog vi en sväng till länna köp centrum. Vi hämtade upp mamma också. Kolla lite och sen blev det en koll i port 73 också. 🤩
(null)
(null)
Den här lilla rackaren satt på grannens bil. Tur att den inte var på våran 😱😱
Kvällspromenaden med hundarna var lite kylig idag. Lina fick tom ta scarfen runt huvudet för hon var så kall om öronen. Själv hade jag linne, tröja, kofta och jacka plus scarf. Men jag frös inte iallafall. 😆
I morgon blir det en lång dag. Det är apt efter jobbet som slutar vid 19. 😴 Så jag tror jag kommer vara ganska trött när jag kommer hem. 😁
Kram å god natt från mej, en härlig tjej 😍🤩🌟

Kommentera här: