Helgen som gått

Jag kan börja med att skriva att det varit en helt underbar helg. 
I fredags eftermiddag så packade vi in oss i bilen och for mot Anette. Där böt vi bil till en sharan. Så vi alla 6 fick plats i en bil. Sen började vi åka, mot Borås. 
Det regnade i stort sett hela resan ner. Det var lite köer och vägarbeten så det tog lite längre tid att komma fram. 
Men Anette körde superbra och säkert så vi kom fram välbehållna 😁
På hotellet mötte vi upp Angelica och Netlié. Det blev en sen middag men härligt sällskap. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Efter middagen så blev det lite efterfest på rummet 😁😁
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Lördagsmorgonen började med en härlig hotell frukost. Min mobil låg på laddning därav inga bilder på det goda vi åt. 
Därefter packade vi ihop och körde mot gekås. 
Mamma och jag åkte med Angelica och Netlié. Det regnade när vi kom dit men det var ingen kö som tur var. 😜
Vi shoppade några timmar.  Tog sen lunch i restaurangen. Super snart att ha allt på samma ställe. 
(null)

(null)

(null)
De har ju även massa godsaker till rimliga priser. Så då kan man unna sig en efterrätt 😊
Vi fick energi för lite mer shopping i några timmar till. 
Det var fullt med folk på eftermiddagen så vi valde att åka hemåt istället för att stanna och fika där. 
Blev ett stopp i Värnamo istället. Där handlade vi varsin räk bakelse och åt på en parkering. Vi fick lite blickar på oss men det gjorde inget 😁😁
(null)

(null)

(null)

(null)
Vi hade mycket skratt och prat i bilen. Skrattade så mycket att jag hade ont i magen. 😁
Det blev ett till stopp för att tanka och få i sig lite koffein. 
(null)

(null)
Jag köpte en påse bilar som jag öppnade medan vi stod här ute. 
I bilen så äter jag lite bilar. Tittar ner i påsen och ser att det rör sig där i. Tror först det är en spindel och får lite panik. Ser sen att det e en geting och blir då lugnare. Viker ner kanten på påsen så getingen blir kvar däri. Ber sen Lina kasta ut påsen. Vi var ju på motorvägen liksom. 
Jag sitter bredvid mamma i bilen och tänk om getingen kommit ut i bilen. Hur sjutton hade det gått 😵😵
Men som tur var så var det lugnt. Men min påse med bilar försvann 😂
Anette hade också köpt bilar så jag fick smaka av hennes så jag blev inte utan helt. 😜
Vi var hemma vid 21 tiden här i Vendelsö. Ganska trött och mör. 
Jag provade alla kläder jag köpt och allt passade. Lycka!!!! 

Idag var vi till mamma och fixade så hon har wi-fi på datorn. Sen åkte vi till porten och åt lunch. 
Jessica var också me. 
(null)

(null)

(null)
Vi har även hunnit med att vecko handla 😁 varit ute med monstren och umgåtts med familjen. 
Sååå helgen har varit magisk. Jag ser fram emot nästa helg då vi ska ha kräftskiva på landet. 💖
I morgon börjar nya jobbet. Blir spännande att prova på nytt. Återkommer hur det känns 🤩
Kram å hej från en trött men lycklig tjej. 😘

Kommentera här: