Massa mums

Gårdagens besök på den grekiska resturangen var super! 
Det var så mycket mat och så otroligt gott. Jag hann inte ta så många kort för det fanns inte så många tankar på det just då. Vi blev helt överväldigade av hur mycket olika rätter de ställde fram samt hur mycket smak de hade. 
(null)
Min panna kom med iallafall 🤣🤣
(null)

(null)
(null)

(null)
Thomas fick smaka på någon grekisk sprit/likör som inte luktade gott. Men så tycker jag ju inte om sånt heller 🤩
En jätte trevlig kväll!!! 
Vi var hemma strax efter kl 22. Så det var ju helt okej för mig 😜
Idag har Lina och jag varit och kollat lite runt Vega. De har ju byggt så otroligt mycket där. Väldigt trångt men det är förståeligt. Det behövs ju verkligen bostäder. 
Svängde även förbi ett kondis som vi båda hört mycket om. 
(null)
(null)
Lite mysigt lördags gott. 
(null)

(null)
Jag och Jesper planterade lite tomater idag. Sådde även lite annat. Får se om det kommer något!! 
I morgon ska det bakas bullar, har vi tänkt. Sen får vi se vad vi mer kan bocka av från listan. 😊
Just nu så fixar Jesper hemgjorda burgare. Så jag ska skära grönsaker och duka. Yummy! 🤤🤤
Underbar lördag!! 
😴😎☀️💃🏻🥳🤩💐♥️

Kommentera här: