Semester 🤩

Nu är jag ledig i 6 dagar!!! Sån lyx🥳
Det ska bli så otroligt skönt. 
Vi har ju spenderat den föregående helgen i Göteborg. Det var också väldigt trevligt och mysigt. En massa skratt och bus tillsammans har det blivit. ♥️♥️♥️
Kommer en bild bomb här: 
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
Angelica o Magnus har ett jättefint hus. Stort nog för att kunna inhysa oss allihop. Otroligt gästvänliga. ❤️
På lördagen så fyllde Magnus mamma år så de hade bestämt för att äta på pincos. Så vi följde med 😁
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Söndagen så var vi uppe tidigt och käkade frukost tillsammans. Sen drog vi iväg mot gekås 😜
(null)

(null)
Det var en suverän helg! 🥰
Jag har tankat energi och kärlek!!!  Tack 😍🥰
Idag blir brorsdotter Hanna 15 år. Men vi firade henne igår. Grattis! 😎
(null)

(null)

(null)
Så otroligt tacksam över allt jag har i mitt liv. All kärlek och omtanke som jag omges av. ❤️
I morgon blir det landet och stanna där över påsken. Hoppas på sol och värme. Kram å hej 
1 Anette :

skriven

Åhh jag är också så glad över att ni alla finns i mitt liv och ser fram emot att ses till påsk 💞💞💞

Svar: 🤩😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: