Sista lediga dagen

Vi har haft det så härligt skönt på landet. Vädret har varit underbart. ☀️
Hundarna har myst och barnen har myst. Jag tror att nästan alla har haft det skönt på landet. 
Både Anton och Ronnie badade!!! Det var lite för kallt enligt mig. 
Men underbart varmt i solen. 
(null)
Vi tre åkte ner på onsdagsförmiddagen. Tillsammans med hundarna förstås. Thomas och gravarna kom på kvällen. 
På torsdagen kom fam Remund och Johnsson5. 
Tina och virus hälsade på oss på fredagen. På lördagen så kom Anette, Carro, Wiktor, Haylie och Tobias. 
Det blev en härlig påskmiddag som vi kunde äta ute!!!! 
(null)

(null)
Hundarna badade första dagen vi var nere. 🤩
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Thomas och jag fick påskägg av barnen, som Lina fixat. Bara för att vi sa att de inte skulle få några påskägg i år. 😜 De fick choklad-harar istället. 
(null)
Här sitter vi på köks sidan och äter påsk middag i solen. Såååå skönt!! 
(null)

(null)

(null)
(null)
Vi åkte hem på söndagen. Mitt på dan. Känns skönt att ha en dag hemma oxå. I morgon är det jobb igen. 😫
Jag vill vara ledig och ha det bra. Njuta kram å hej leverpastej. 

Kommentera här: