Söndags mysig

Idag har varit en skön dag. Känner mig avslappnad och nöjd med dagen helt enkelt. Så skönt. 
Blev bullbak på morgonen. Glömde helt bort att ta kort. Hoppsan hejsan. 
Sen blev det vecko handling tillsammans med Lina, Joakim och mamma. Skönt att kylen är full 😁
(null)
Blev en avokado sallad till lunch. 🤤
Var ute med hundarna med Anette. De sprang lösa och hade jätte skoj. 
Lagade mat tillsammans Lina och jag. Dock så gjorde Lina mest, som vanligt men jag hjälpte till. 😁😁
Sen festa vi till det rejält med ansikts behandling. Rengöring, scrub, mask och återfuktning. Så skönt. 
Jag fick en set med ansikts spa grejer när jag fyllde år. Maria Åkerbergs produkter av Anette. De är verkligen super bra och naturliga. 
(null)
Min nya fina te-mugg. 🥰
Så glad och tacksam över allt jag har och får uppleva. ♥️
Nu ska jag sova och drömma härliga drömmar. Kram å hej 😘😴
1 Anette :

skriven

Wow vilken söndagskväll! Och vilken härlig mugg du har! Kort vecka - here we come! ❤️

Svar: 🤩😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: