Fortfarande ledig đŸ„°

SĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt att kunna Ă€ta frukost i lugn och ro, framför nyhetsmorgon. Really love it!! 
Det blĂ„ste ju lite i natt đŸ˜” sĂ„ i morse fick jag fixa presseningen vi har till cyklarna pĂ„ balkongen. Den flaxade ganska sĂ„ mycket men var kvar som tur var. 
Det lĂ„g nĂ„gra trĂ€d pĂ„ baksidan som fallit av vinden. KĂ€ndes lite obehagligt nĂ€r vi var ute med hundarna dĂ„ det fortfarande blĂ„ste rejĂ€lt. Samt att det var svinhalt. đŸ˜”
(null)
Min mellis idag 😁
Jag fixade veckomatlista och sen Ă„kte vi och handlade😁 sĂ„ skönt att ha veckans ingredienser hemma. 
Jag fick Ă€ven feeling och gjorde morots och halloumi biffar. Jesper gjorde tzatzikin till. Sen hade vi massa grönsaker och fetaost till. Mums!! 
(null)

(null)
(null)
Det blev sĂ„pass mĂ„nga att jag Ă€ven har till lunch i morgon đŸ€€đŸ€€
Sen fick jag Ă€nnu ett ryck och dammsög och tvĂ€ttade badrummet.  NĂ€stan sĂ„ jag ska kolla om jag fĂ„tt feber đŸ€ŁđŸ€Ł
Jag fixade Ă€ven matlĂ„dor till mina smĂ„ pojkar som jobbar. 😊
Nu har Lina bestĂ€mt att vi ska se film. Ska bara hitta nĂ„got som bĂ„da vill se. Inte det lĂ€ttaste đŸ€©
I morgon Ă€r det Ă€nnu en ledig dag!!! Älskar det đŸ„ł
Kram Ă„ hej 😍

Kommentera hÀr: