Sol moln sol moln

Idag verkar vädret ha svårt att bestämma sig. Både soligt och molnigt på samma gång. Men det e ändå varmt och skönt. Hoppas solen bryter igenom ordentligt snart då jag vill ha ordentligt med värme. Så frusen som jag är 🥶
(null)
Igår så fick jag rosor och after eight av mina barn. Så gulligt! Sen att de inte tänkte på att jag har namnsdag idag, e en annan femma. Jag undrar vad jag kan få då! 😂
(null)
Prata precis med Anette. Hon går på semester i morgon. Förstår att hon längtar för semester är härligt! 😁
Det har verkligen varit tacksamt att vara på landet de första dagarna av min semester. Kunna koppla av och ta det lugnt. Bara umgås och njuta. Sån otrolig lyx 💕
Mamma har tvättat fönstren på verandan idag. Superduktig. 
Själv har jag inte hunnit med så mycket med min takt 😝
Gjorde lite gymnastik/yoga innan vi var ute med hundarna. Sen ätit frukost. Typ det jag gjort. Sitter nu på verandan och njuter av solens strålar. 
Grabbarna sprayade på getingboet igår och försökte få bort det. Men vi måste nog göra ett till försök ikväll. Vi och vi. Jag menar ju såklart grabbarna 😜
Nu ska jag fortsätta njuta på verandan. Kram å hej 😘

Kommentera här: