Förkylning+lördag=😴

Jag har nyss vaknat upp från en powernap! Kändes underbart ända tills jag kollar på klockan och min fitbit och ser att jag sovit i 2 Tim o 45 min. 😵😵
Visst att jag inte är pigg och huvudet har känts som en ballong på väg att spricka. Men det var lite för lång tid för en lördags nap 😁😁
(null)
Min fina tomatplanta 🌱
Fredagen spenderade jag tillsammans med två av mina älskade barn. 
Vi var på lite utflykt och hade trevligt bara genom att umgås och prata. Självklart blev det även lunch 😊
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
Vi handlade jordgubbar på torget och hade som efterrätt. 
Lina och Jesper övertalade Pontus till att klippa sig!!!!! 💇🏻‍♂️
Han blev sååå fin. Han ansade även skägget. Nu är han "anständig" igen🤣
(null)
Vi såg på lets dance och mös med lite plock. 
Blir lite senare middag idag men det gör inget. Jag kommer väl vara vaken ganska länge ikväll 🤣🤣🤣
Jag ska strax försöka fixa lite här hemma. Behövs ju verkligen!!  
Men på måndag ska de fixa någon installation gällande bredband och då måste vi flytta bort allt i hallen. Så det måste börjas idag. 
(null)
Ha en fortsatt underbar ledighet! Det ska jag verkligen fortsätta att ha 😘😍

Kommentera här: