J*vla förkylning

Vaknade idag upp med värk i hals, öron,ögon och bihålor. Fy f*an. 
Så dagen börjar med te o honung för att mjuka upp halsen samt en Ipren. Jippi vilken mysig frukost 😫
(null)
Vi har haft härliga dagar iallafalll. 
I onsdags så var det studentfirande för Vera o Julia. Vi kom dit efter jobbet så vi var bara på mottagningen men det var trevligt och tjejerna var super duktiga! 
(null)

(null)
Efter det så blev det hem och vila för mig. 
Igår så var det nationaldagen. Den dagen är betydelsefull för mig. Lina och jag har som tradition att åka till stan den dagen. Vi brukar gå till slottet för de öppnar upp borggården och har gratis inträde till slottets museum. Vi har nog varit på alla ställen där nu🤩 Igår så följde mamma med oss in och sen mötte vi upp Caroline, Haylie och Wiktor. 
(null)

(null)
Tur det finns filter då mina ögon är helt röda och irriterade av förkylningen. 😁
(null)
Måste ju jäklas med mamma då hon inte vill vara med på bild 😝🥰
(null)
Min älskade dotter ♥️♥️
(null)

(null)
Vi åt lunch utomhus på fridays. 
Efter det så mötte vi de andra små liven, familjen Norman/Grönlund. 
(null)

(null)

(null)
(null)
Lilla Hallonkakan visade hur man var arg 😝 Lilla sötnöten 🥰
6 juni var också den dagen som Thomas och jag träffades på. 
För 28 år sen!!!! 
Herregud! 😵😵
På kvällen så hade vi lite plockmat, Lina och jag. De andra skulle ha pommes med korv och det är INTE vår smak direkt. 😁😁
(null)
En härlig dag helt enkelt. ☀️
Angelica med familj är uppe denna helg. Hoppas vi kan träffas något. ♥️ Får väl se om vi våldgästar dem eller de kanske har fullt upp. Men jag hoppas de har lite tid för oss ändå. 
Kram å hej. 
Fortsätt ha en underbar dag. 😘

Kommentera här: