Så less på att vara sjuk

Ja denna vecka har varit kämpig. Jag har inte haft någon ork kvar alls efter jobbet. 😫😫
I onsdags var det iallafall skolavslutning för killarna. Så nu har de ett efterlängtat sommarlov. 
Luna hade fixat med massa smårätter till middag och sen gjort en jordgubbs tårta!! Duktig tjej det där!! 😍
(null)

(null)
Pontus hade även han fixat en tårta. 
(null)
Dagen efter, torsdags alltså, vaknar jag med ögoninflammation. Herregud!! Ska den här skiten aldrig ta slut. 
Bara ringa och sjukanmäla sig. Det smittar ju som sjutton samt att jag inte kände mig pigg i övrigt. 
Så jag sov i stort sett hela torsdagen. Fredagen kändes lite piggare och idag känns det ännu lite bättre MEN har fortfarande  så jäkla ont i halsen. 😢
(null)
Jag är så less på att vara sjuk. Vill känna mig pigg och alert så jag kan göra massa saker. Roliga saker. Nu har jag inte varit utanför dörren sen i onsdags. Orkar inte!! 😩😩😩
(null)

(null)
Jag pratade med min chef i torsdags. De har bestämt vilka som ska jobba var. Så jag blir kvar på småbarn 😁😁
Jag får jobba med nya kollegor men jag är kvar på samma stuga. 😊
(null)

(null)

(null)
På måndag ska jag på info gällande utbildningen. Blir spännande. 
I morgon ska jag iallafall gå ut och njuta av det fina vädret!!!!! Den här jäkla förkylningen får nu ta och flytta! 
(null)

(null)

(null)
Bilder från skanssundet förra helgen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Ha en härlig helg 😘

Kommentera här: