Trasig

Det var roligt att komma till jobbet idag. Träffa alla små. Skönt att ha den känslan när det gäller jobbet 🥰
Men under dagen så började min rygg demonstrera. Jag fick verkligen tänka mig för hur jag skulle röra mig de sista två timmarna för att det inte skulle "hugga till". 
Som tur var blev jag hämtad (som vanligt)😁😁
Tog diklofenak och försökte med mjuka rörelser när jag kom hem. 😫 Men tyvärr så ville det inte släppa helt. 
Men det blir ju bättre ju mer jag rör på mig och mjukar upp. Så vi åkte till Länna för att kolla på stadium. 
Köpte kallingar till Jocke och skor till mig. Sandaler hittade Lina 😊
De drog iväg och skulle kolla Jonas korpen match. Så jag blev ensam hemma med maken och Tobias. 🥳
Då passar jag på att krypa ner i min säng och läsa 😝 så jag ska strax ta upp min bok 😊
(null)
Hittade denna på insta. Tyckte den var så passande. Gäller att se saker och ting från rätt håll. 😜
I morgon har jag apt efter jobbet så det blir lite senare hemgång. Sen på onsdag så är det studentfirande för Julia och Vera (efter jobbet såklart) 
God natt 😘
(null)

1 Anette :

skriven

Åhh stackare, jag hoppas din rygg blir bättre. Vilken härlig lista du hittade - underbar känsla 💗💗

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: