Snabb inlägg

Blir lite bilder från senaste dagarna. 😁
(null)

(null) (null)

(null)
Vi var ute vid Ormsta och "vallade" både hundar och mina yngsta 😁😁
Vädret var superskönt men lite kallt. Gällde att ha ordentligt med kläder på sig men solen var härlig. ☀️
(null)
Lina och jag var också iväg under söndagen och kollade på skor. 
Både hon och jag hittade varsitt par. Mina var rosa, såklart 😍
Blir fina vår skor!! Nu är det bara våren och värmen som ska komma 😝
På kvällen tog vi en sväng till fam Alfredssons och hälsade på. 
(null)
Drack lite te och småpratade. 
(null)
Igår så hämtade Lina mig från jobbet. Vi åkte och vecko handlade. Så skönt att ha det fixat. 
Sen hämtade vi mamma för middag hemma hos oss. 
Lina gjorde kycklinggryta så både mamma och jag fick matlåda. Mums. 
(null)
Blev lite jordgubbar att mumsa på som efterrätt. 
Sen så var vi så godissugna. Så när vi lämnat mamma så blev det lite annat godis att mumsa på. 😜😵
(null)
Nu är det strax dax att jobba. 
Kram å hej. 

Kommentera här: