Yes! Jippi! Äntligen!

Åh som jag längtat efter detta 🥰
Nu har jag blivit välsignad med ännu en förkylning. Den gamla har inte riktigt lämnat mig än men det gör ju inget. Jag är verkligen redo för en ny! 
😁😁😝😝😝
(null)
Dessa små saker har tagit över min kropp igen. Det är bara att underkasta sig och nyttja soffan och sängen ordentligt i helgen 😊
(null)
Men alla små baciller är så välkomna till mig 🤣
Kul med sällskap så jag inte känner mig ensam. 🤗🤗
Vi har precis sett premiären av lets dance. Så mycket glitter och glädje. Kul att se och det smittar av sig😁😁
Nu ska de små monstren ut på en sista kvällsrunda. 
Kram å host-snörvel-nys 🤧😷🤒
1 Anette:

skriven

Amen va 17... Jag förstår hur du tänker och tyvärr finns det sååå många som har baskelusker och som gärna vill dela med sig... Jag hoppas du blir frisk snart och kan njuta av solskenet <3

Svar: 🤧😜
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: