Nice weekend

Helgen har varit väldigt rolig och mysig. 
I fredags så firade vi sonen som fyllde 23! 🥳
Då de bor så litet enligt honom, så firade vi hemma hos oss 😁
Mysigt med familjen som kom och firade med oss ♥️
(null)
Lördagen så var det agrias hundpromenad som gällde. Dock var vädret mulet och kallt 😟
Vi hade ingen av våra hundar med detta år utan njöt bara av alla andras hundar. 😁
(null)

(null)
Jessica, Janne, Anette och Haylie var också med. 
(null)

(null)
Denna duva hälsade på härom kvällen. Vi såg den utifrån, när vi varit ute med hundarna. Den satt kvar när vi kom in och även när vi gick ut på balkongen!! Komiskt. 😊 Den bajsade en klutt innan den flög iväg. Haha. Snäll duva😝
Efter hundpromenaden så var vi på bio. Vi käkade middag i food courten på heron. Men filmen var sådär. Det var en gammal film men med nya skådisar. Den dög iallafall och vi hade kul tillsammans. 
(null)
Från förra veckan när vi var och bada med hundarna. 
(null)

(null)


(null)
Idag så började vi med veckans stor handling. Skönt när man vaknar tidigt och kommer iväg och handlar innan hela Haninge beger sig ut. 
Sen har det mest varit lugnt hemma.  Vädret har varit regnigt och kallt idag. Så jag har inte direkt längtat ut. 😏
Men jag provade för första gången på yoga!!! Joakim hjälpte mig för att få upp det på tv:n. Sen körde jag yinyoga i ca 45 min. Kändes super bra. 
Nu ska jag få till flera tillfällen till det för det verkar vara något i min smak🤩
(null)
Snart ska vi ut och äta middag tillsammans hela (nästan) släkten. För att fira mamma på morsdag. 
Kram å hej 😘

Kommentera här: