Strålande Söndag

Helgen sista dag. 😔 Jag hade lätt kunnat vara ledig mycket mycket längre 😁
I helgen har jag varit på jakt efter gröna blockljus. Lite svårt att hitta verkade det som. Men tillslut så 😊
Igår så var jag till Farsta tillsammans med mamma, Jesper, Joakim o Lina. Blev en snabb visit då en av grabbarna fick ont i magen så vi fick åka hem. 
(null)
Vi hittade inga ljus men vi fick till en vecko handling iallafall 🤣🤣
Sen blev det en härlig promenad med dogsen. 
(null)

(null)
Hittade en härlig skylt också 😍
(null)
Idag gjorde vi ett nytt försök men då till Nacka forum. Där hade vi bättre lycka. Jag hittade mina ljus!! ☀️♥️
Vi åt en sen lunch i port 73 efter vår shopping. (Där jag handlat ljus o handdukar) 😝😝
(null)

(null)
Linas och min lunch. Mums. 
(null)
Mammas fika istället för lunch. 😁

(null)
Thomas macka. Sen hann jag inte fota Thomas paj 😜😜
(null)
Deras otroligt goda morotskaka som Lina och jag delade på 🤤🤤🤤
(null)
Vi tog en mysig promenad i berga med hundarna. Lite kyligt men vi fick röra oss varma 🤩🤩
Nu ska jag se om vi kan kolla film och chilla resten av kvällen. ☀️
Kram å hej från mej 

Kommentera här: