Regn och rusk

Jag vaknade tidigt idag och kände mig ganska utvilad. Det e ovanligt. 😁
En ganska skön känsla ändå. Hoppas den håller i sig hela dagen idag. 
Det kommer nog bli lite körigt idag på jobbet. Såg precis att vi saknar lite folk. Men men det löser sig på något sätt ändå. Fast det kommer nog kännas i huvudet i eftermiddag 🤪
Igår så gjorde Lina och jag fiskpudding. Första gången vi försökte det. Det blev väldigt bra men det tog lite tid och var lite joxigt. Fast nu vet vi ju hur man ska göra så då blir det lättare nästa gång. Jag var faktiskt med och hjälpte till så det var inte bara Lina som gjorde allt😉😆😌
(null)
Tänk att det redan är mitten på denna vecka. Det får så fort. 
Jag längtar verkligen till ledighet just nu. Tyvärr så måste vi skriva upp oss vilken dag vi kan tänkas jobba under ledigheten då det verkar behövas folk. Hoppas att jag slipper ändå. Beror på barn antalet helt enkelt. Men det e konstigt att vi har klämdagar som vi ska vara lediga på men inte kan då vi tillhandahåller verksamhet för de som behöver. Har cheferna samma?? Kanske ska bli chef istället 🤣
Nä känner mig bitter över det bara. 
Jag ska väl vara glad att vara ledig överhuvudtaget egentligen. Dock har jag fortfarande semester att kunna ta ut men det får vi inte ta när vi vill heller. Konstiga regler. 
Nu är det dags att jobba. 
Kram å hej 😘
(null)

1 Jessica:

skriven

Jag röstar för ledighet när man vill! Hoppas att det blir en bra helg och första advent 🕯. Vi kanske syns på lördag 😘 Kramåhej

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

2 Anette:

skriven

Åhhh jag hoppas verkligen att du får ledigt i mellandagarna för att ladda batterierna - det behövs alltid och jag hoppas att vi kan tillbringa lite tid tillsammans <3

Svar: 😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: