Så väldigt trött

Jag känner mig helt färdig just nu. Har varit trött sen i måndags. Inte kul. Tyvärr så märker jag att det är hormonellt.  Känner igen symptomen. Trodde jag skulle slippa allt detta när jag opererade bort livmodern. Men icke sa nicke. Det är ju inte varje månad men kanske varannan eller var tredje. Det är väl så eftersom jag har äggstockarna kvar. Ja ja. Det går väl över när man kommer i klimakteriet.😁
Får ju försöka se det positiva i det 😝
Men det är redan onsdag kväll och det känns skönt. Torsdagen brukar gå fort då jag stänger och sen på fredag så har vi planeringsdag. Sen är det helg igen 😊
(null)
Den här texten stämmer så otroligt bra. Att försöka få in så mycket roligheter som man bara kan. Det ger ju energi såklart. Men ibland så finns inte ens energin till att påbörja något. Så har det känts de senaste dagarna. Men snart vänder det!!! 
Kram å hej 😘
1 Jessica:

skriven

JA, fram för mer roligheter! 😍❤👍

Kommentera här: