En vecka sen đŸ˜”

Jaha dĂ„ har Ă€nnu en vecka flugit ivĂ€g. Det har varit full fart pĂ„ jobbet dĂ„ vi e kort om personal. SĂ„ lite trött var jag i fredags 😊
Vi har kört med hello fresh tre dagar denna vecka 😁. Det var spĂ€nnande och nytt för oss. Men tyvĂ€rr inget som vi kommer fortsĂ€tta med. 
(null)
Kyckling woken smakade inte sĂ„ mycket dĂ„ vi uteslöt chilin 😜
(null)
Soja och honungsglaserade rĂ€kor var jĂ€ttegott. Den hade jag Ă€ven i matlĂ„da dĂ„ det blev mycket mat, eller sĂ„ tyckte resten av familjen inte om dem helt 😝
(null)

(null)
Halloumiburgare med picklad lök var den som var godast enigt mig. đŸ„ł
Dotra överraskade mig med en superfin vad och tulpaner i veckan. 
(null)

(null) (null)

(null)

(null)
Mina paprika plantor blommar!! SpĂ€nnande. â˜€ïžđŸŒ¶
(null)
En fjĂ€der vi sĂ„g pĂ„ en av vĂ„ra promenader med hundarna. 
Jag har haft ont i ett knĂ€ denna vecka. Vet inte varför men jag har inte kunnat sĂ€tta mig pĂ„ huk eller pĂ„ knĂ€. Det har varit utmanande pĂ„ jobbet dĂ€r vi inte har nĂ„gra stolar đŸ˜±. DĂ€r sitter man ju pĂ„ golvet med barnen. Men dĂ„ fĂ„r man bli lite uppfinningsrik och Ă€ndra stĂ€llning ofta 😁
(null)
Fredagens middag. Plockmat som Jesper gjort iordning. Supergott!  
(null)

(null)
IgĂ„r blev det tripp till Hundby dĂ„ vi egentligen skulle ha stĂ€ddag. Vi hade vĂ„r uppgift klar och skötte den galant. 
(null)

(null)

(null)
Vi kollade Ă€ven till parnestams stĂ€lle sĂ„ att allt var bra dĂ€r och plockade med oss nĂ„gra revor jordgubbar till mamma som hon ville ha. SĂ„ Ă„kte vi hem. 
(null)
VĂ€tskestopp pĂ„ vĂ€gen hem đŸ€©

Lina och jag köpte en jordgubbsplanta till mamma. De smĂ„ vi tog hem frĂ„n landet ger nog inga gubbar i Ă„r. Den passade perfekt pĂ„ hennes balkong! 
(null)

(null)
Idag skiner solen och mitt knĂ€ kĂ€nns lite bĂ€ttre. SĂ„ den hĂ€r dagen blir alldeles alldeles underbar đŸ„°
Kram och hej frĂ„n mej 😘
1 Anette :

skriven

Tack för en otroligt hĂ€rlig date pĂ„ landet 💓

Svar: 😍
♄♄♄♄♄♄

Kommentera hÀr: