Lörrrdag 💐

Blev en skön sovmorgon idag, ända till 07:15 😝🤩
Fixade ordning ägg och skulle precis sätta mig och äta när Lina kom upp. Enzo ville ut och det var bråttom 😵
Jag följde såklart med tillsammans med Lexus 😊
Så det blev en härlig morgon promenerad innan frukost idag 😁
Sen gav vi oss ut på jakt efter strumpor. Tycker det e svårt att hitta några bra som e sköna. Men det blev några par från lager 157 iallafall 🧦
(null)
Lina skickade denna häromdagen. 🤣
Igår så för-firade vi vår bröllopsdag. Tanken var egentligen att vi skulle äta kina mat. Tyvärr var det stället stängt för ombyggnad så det blev pizza 😝
(null)
Jag fick även ett blombud 😃😃
(null)

(null)

(null)

(null)
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
Jag köpte tulpaner häromdagen så det blommar ordentligt i köket nu. Härligt! 
(null)

(null)
Nu ska lördagsmyset fortsätta. 😊😍
I morgon ska jag köpa jord och plantera om plantorna jag har 😁
Kram å hej 😚
1 Anette:

skriven

Ååååhhhh vad jag önskar att jag hade varit med i fredags och för-firat er bröllopsdag, men jag tänker att vi ordnar ett GARDEN-PARTY när Corona har lämna Haninge :)
Underbar Quinna får underbara tankar <3

Svar: 🤩😍
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: