Äntligen 🤩

Nu känner jag igen mig själv igen och det är sååååå härligt. 
Jag började må lite bättre i torsdags och i fredags var det nästan som vanligt. Huvudvärken, halsont och ont i kroppen har försvunnit. Lite förkylning som släpar sig kvar och så är inte doften eller smaken helt tillbaka än men det är toppen!!! 
(null)
Jesper har utbildning inför sommarjobbet den här helgen. Han skulle börja kl 7 i morse. Jag vaknar kl 6 och kollar på Thomas som sover bredvid mig. Jag får panik och väcker honom och frågar om han gick och la sig igen efter han lämnat Jesper. (I vanliga fall börjar skiftet kl 6 på morgonen)
När jag precis frågat honom så kommer jag på att han börjar kl 7.  Ber om ursäkt till thomas som fick gå upp 20 min innan larmet skulle ringa. 
Lina var även hon orolig för att Jesper skulle komma sent. Hon var uppe vid 7 och kollade hans rum så han inte sov 😝
(null)
I nya kostymen inför studenten ⭐️
Idag var Lina och jag iväg för att fixa massa olika små inköp. 
Åkte till kungens kurva då nutrolinet till Lexus snart e slut. Passade på att kolla på Hm där. Köpte både byxor och tröja 🤩
Svängde förbi Farsta för vi behövde äta lunch.
(null)

 Åt en jätte fräsch toast med kyckling. Salladen var en salig blandning. Verkligen i min smak 😍
Vi slog även på stort och tog blåbärspaj och hallonpaj 🥳🤪
(null)
Det har varit riktigt gott speciellt när man känner smaker igen 🥰
(null)
Solen skiner idag men vindarna är lite kyliga tycker jag. Blir lite orolig så man inte blir nerkyld och då blir mer mottaglig för nya förkylningar. DET vill jag absolut inte. 
Kram å hej från mej 😘🔆
1 Anette:

skriven

Åhhh ser riktigt smarrigt ut!! Skönt att du mår bättre!
Ser fram emot att kunna ses igen <3

Svar: 🥰
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: