Huvudvärks måndag

Japp. Måndag igen. Dagen har gått fort och varit lite stressig. Blir så när vi är en man kort. Huvudvärken kom smygande innan jag slutade. Så bara ta en tablett och vila en stund i väntan på värken skulle gå över. Inte kul. 😖
Nu ser det även ut som att det kommer regn vilken minut som helst. Herregud!! Kan det inte bara bli sol och värme nu. Fryser ju hela tiden. Går med tjocktröja på mig inne. 🥶
När vi rensade sakerna från farmor. Så valde jag ett par ljusstakar som jag gillade. De har legat ett tag och jag tänkte måla om dem. Men det tog ju sin lilla tid att börja 🤪
Men jag slipade ner dem och sen har Lina målat dem. Blev precis som jag föreställt mig 🤩 
Här är lite bilder under processen. 
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
I söndags så blev det en promenad vid Häringe slott. Vi hade supertur då det började regna precis när vi kom tillbaka till bilarna. 😄
(null)
(null)
(null)
Jättemysigt ställe men det var mycket skog avverkat just där vi gick. Doftade sågspån och kåda ☺️
Såg en liten bebis snok som tyvärr blivit överkörd. 
(null)
Idag känns det som : Yes, bara två dagar kvar att jobba! Sen ledig ☀️
Men jag vill ju känna: Yes vad kul att gå till jobbet efter helgen. 
Att inte känna en längtan efter ledighet utan ha balans. Men just nu känner jag mig så trött och det är mycket som behövs göras på jobbet. Samtidigt som vi är en pers kort. Då blir det bara till att få det gå runt typ. Usch. 
Sen tror jag att jag börjar bli förkyld också. F*n!!! 
Ja ja. Bara vi är friska när bebisen kommer. Som vi väntar och ser fram emot det 😍
Vi fikade med Jonas och Emma i helgen. De mådde bra och magen har sjunkit lite på Emma. 🥳😄
Såååå snart kommer han!! 💓
Kram å hej 😘

Kommentera här: