Lördag och 🔆

Igår jobbade jag sent men kom hem till mina underbara barn som lagade mat. Blev hemgjord pizza 😊
De hade även bakar bullar under dagen så det blev en smarrig efterrätt. 
(null)
Det var otroligt skönt ute när vi tog sista prommisen med hundarna. Kändes som början på sommaren. Så härligt!! Men nu på morgon-tvn så säger de att det ska bli kallt veckan som kommer 🥶🥶 usch och fy. 
Känns som man måste passa på att vara ute idag och njuta lite av detta vädret. Får se vad som hittas på 🤔
(null)
Men jag har inte kunnat sova inatt. Fattar inte varför. Jag som ALLTID sover bra. Men igår var det helt omöjligt. Jag var irriterad och typ arg och kunde inte koppla av. Gick upp och vek tvätt vid midnatt 😵 inte vanligt för mig att vara vaken då liksom 😱
Jag tänkte att det e ju lugnt för jag kan ju sova länge på morgonen men Nä. Det tyckte inte min kropp eller knopp. Jag vaknade 6:30!!! Va f*n?? 
Såg på min fitbit att jag sovit va 4 timmar. Yes. Verkligen yes. Härlig dag det här kommer bli. 
(null)
(null)

(null)
Promenad i Tungelsta förra helgen. 
(null)
Promenad i Jordbro i veckan. 
(null)
Ute i Ormsta på träning med lös-gående. 
Ja ja får se vad som händer under dagen idag. Har tänkt att jag ska se på kosläpp på Facebook idag. 😊 

1 Anette:

skriven

Åhh vilka tjusiga bilder du tar <3
Amen asså - du upp o vika tvätt vid midnatt?!!? Konstigt konstigt... Och dessutom ingen sovmorgon - fast de är väl för att kroppen säger "waky waky time to go up" :)
Längtar tills vi ses igen <3

Svar: 💞
♥♥♥♥♥♥

Kommentera här: