Skit dag

I morse när jag vaknade så hade jag känslan av meningslöshet. Allt känns skit och jag är på dåligt humör innan jag ens gått ur sängen. Det e inte kul. Skulle helst velat ligga under täcket hela dagen men vad hjälper det. ☹️
Bara att ta sig i kragen. Gå upp. Äta frukost. Göra ordning sig osv. Sminka sig lite så det kanske känns bättre när jag möter min egen spegelbild. 
(null)
Älskade dotra drog med mig ut. Vi var till porten och kolla lite. 
Det var lite folk hos frisören så jag klippte mig. Mina barn bjöd mig på det. Blev helt ok. Får se hur det ser ut när jag tvättat det. De fönar ju håret snyggt men det gör ju inte jag. Men men. Har en frisyr iallafall. 💇‍♀️
Lina gjorde slingor på mig igår som också blev helt ok. Så varför ska jag inte vara nöjd liksom. 
(null)

Thomas har städat och fixat hemma medan vi var borta. Vi köpte lördagsgodis från godisbolaget som jag nu njuter av att äta. Så varför är jag inte nöjd. 
(null)
Igår var det en utrensardag. Rensade hallen och lite kläder. Kändes skönt. Det regnade hela dagen igår så det passade ju bra. 
I onsdags var det valborgsfirande hos fam Alfredsson. 
Jag blev hämtad efter jobbet och åkte direkt dit. 
Supertrevligt och gott. Väldigt roligt att träffas och umgås. 
(null)

(null) (null)

(null) (null)

(null)
Väldigt gott och superbra fixat. 
Så vad har jag att klaga över? Ingenting, nä precis. Ändå är jag inte nöjd. Måste ha något stort fel i huvudet. 🤯
Hoppas på en bättre dag i morgon. 
🖕🏻👎🏻🧠😾💩

Kommentera här: