Andra veckan på semestern 🥳

Dagarna har varit väldigt sköna och vi har tagit dag för dag. Ingen stress eller större planering. Super härligt. 
Det jag inte har gjort än är att lyssna på sommarpratarna. Men det kommer. 🤩 
(null)

(null)

(null)
Vi har ätit plockmat som är såååå gott. 
(null)
Chicken Nuggets på donken som också var supergott. 
(null)
En lunch på chop-chop och självklart en lycko-kaka där budskapet var 🌟😊
(null)

(null)

(null)
Härliga dagar på landet tillsammans med delar av min underbara stora familj. ❤️❤️❤️❤️
Vi grillade på kärleks-udden och badade även där. 
(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)
(null)
Joakim och jag var kvar själva ett dygn, medan resten for hem. Kändes väldigt ovanligt att vara typ ensam när vi nästan alltid är många där nere. Men väldigt mysigt ändå. Det regnade väldigt mycket och jag hade ont i mitt knä så vi var mest inomhus. 😊
(null)
Det senaste tillskottet till Hundby. 🤩🤩
Anette och Mats överraskade oss på fredags morgonen med att komma med denna. Sååå vi får väl se när vi ska inviga den 😜🥓🥩🍗🍔🥬🌶🌽🍠🥕🍅
(null)
En supergod sallad från pizzerian i Gnesta. Så otroligt mycket mat så vi blev proppmätta! 
Thomas kom och hämtade hem oss på fredagen. Ganska skönt att komma hem efter några dagar iväg. 
(null)

(null)
Min stora lilla kärlek kom och hälsade på 💕
En riktigt liten grimas-maskin. 😆
(null)
Jag åt en meze tallrik häromdagen. Supergott   Men dolmarna var ingen favorit. 
(null)
I lördags blev det plock mat här hemma. 
Blir en väldig massa mat bilder men men det är ju det som ligger mig närmast hjärtat 😆😆
Nä men det blir lite svårt att planera och handla mat när vi bara har en mini frys. Så det har varit typ handla för dagen grejer. Som vi i vanliga fall inte har. Men idag måste vi handla lite mer 😊 så vi har lite mer hemma. 
MEN 
Idag fokuserar vi på att hjälpa Pontus. Han får nycklarna till sin lägenhet i eftermiddag. 🥳🥳
Vi är så nyfikna på hur den ser ut. Han har inte så mkt saker att flytta än. Bara en soffa och datan + bord. Så han ska börja kolla runt på blocket och se vad som finns och vad han känner att han behöver. 🔆 En säng har han beställt iallafall. Kommer om några dar 😁
Spännande spännande. 
(null)
Nu är det dags att sätta igång och hjälpa killen med att packa och fixa. 
Kram å hej från mej 😘

Kommentera här: